1. ΓΕΝΙΚΑ
Το αυτοκίνητο είναι ένα ιδιωτικό μέσο μεταφοράς , του οποίου η χρήση , απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή για πολλούς λόγους και ακολουθεί ένας απ' αυτούς .

Οδηγός σταθμεύει το όχημά του ( τους δύο τροχούς ) πάνω στο στενό πεζοδρόμιο . Αυτό και μόνο σημαίνει , ότι δεν υπολογίζει τους πεζούς . Δεν σέβεται τους ανθρώπους που κατασκεύασαν ( μελετητές και εργάτες ) αυτό το έργο . Πέρα απ' αυτά , λαμβάνουμε υπόψην και το βάρος του οχήματος , το οποίο ξεκινάει από 1 μέχρι 2 τόνους ή και περισσότερο ανάλογα το φορτίο του .
Ανεβάζοντας το μίσο αμάξι , μεταβιβάζει στο πεζοδρόμιο τουλάχιστον το μισό φορτίο !! Η συνέχεια είναι ότι λόγω του βάρους , σπάει τουλάχιστον ένα φρεάτιο υδρεύσεως και τουλάχιστον ένας σωλήνας ( δημιουργείται μικρή διαρροή νερού ) .
Φεύγει το όχημα .
Ας πούμε ότι , ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος παίρνει χαμπάρι τη ζημιά , όταν έρχεται ο λογαριασμός νερού !!!!
" Τι ναι τούτο λε !!! Έλα που ναι του λεν " .
Ας διαβάσουν οι οδηγοί τον Κ.Ο.Κ. ( Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας , Ν. 2696 / 1999 , Ν. 3542 / 2007 ) . Το άρθρο 34 , αναφέρεται στη στάση και στάθμευση του οχήματος .
2. ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ
Λοιπόν , το άρθρο λέει ωραία πράμματα . Αναφέρεται στο πού επιτρέπεται και πού δεν επιτρέπεται η στάθμευση . Ειδικά η παράγραφος 2 , του άρθρου 34 λέει πού απαγορεύεται . Στην υποπαράγραφο ε λέει ότι απαγορεύεται η στάθμευση οχημάτων στα ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ .
Κανονικά δεν χρειάζεται διάβασμα το αυτονόητο . Είναι καθαρά θέμα χαρακτήρα οδηγού .
3. ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ
Για να βάλει μεταλλικά κολωνάκια , επειδή πρόκειται για μόνιμη πακτωμένη κατασκευή , χρειάζεται άδεια . Ωστόσο είναι στενό το πεζοδρόμιο και η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου είναι σχεδόν σίγουρο , δεν θα προβεί σε καμία ενέργεια , γιατί βάση νομοθεσίας δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο .
Σε αυτές τις περιπτώσεις , ή τοποθετούνται ορθογωνικές γλάστρες με φυτά ( θεωρούνται πρόχειρες κατασκευές ) ή ως πιο ενδεικνυόμενη λύση καλείται η αστυνομία και μοιράζει κλήσεις , μέχρι να το εμπεδώσουν οι κακοί οδηγοί .
ΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ .